פרמטקס – פתילה למניעת היריון ללא הורמונים

פרמטקס הוא אביזר רפואי למניעת היריון לשימוש יחיד. פתילות פרמטקס לשימוש וגינלי אינן מכילות הורמונים.

פתילות פרמטקס למניעת הריון מתאימות במיוחד לנשים שאינן מעוניינות בשימוש באמצעי מניעה קבוע (לדוגמא, גלולות למניעת היריון או התקן תוך-רחמי) ומעדיפות להשתמש באמצעי מניעה באופן זמני המאפשר גמישות רבה במועד השימוש בו, בהתאם לצורך. לא נדרש תכנון מוקדם לפני השימוש במוצר ואין צורך להמשיך להשתמש בו לאחר שימוש יחיד.

פרמטקס מתאים לשימוש לאחר לידה או בתקופת ההנקה (לאחר התייעצות עם רופא או רוקח), כאשר אינך מעוניינת או במקרה של התוויות-נגד לשימוש באמצעי מניעה מסוג גלולות או התקן תוך-רחמי.

המינון המקובל בדרך כלל הוא פתילה אחת אותה יש להחדיר לעומק הנרתיק, 5 דקות לפני קיום המגע המיני. אם המגע המיני מתעכב יותר משעה מזמן החדרת הפתילה, או לפני כל מגע מיני נוסף, החדירי פתילה נוספת לנרתיק. אם מיד לאחר החדרת הפתילה את מרגישה שהיא נוזלת מחוץ לנרתיק, החדירי מיד פתילה נוספת. הפתילה מספקת הגנה במהלך מגע מיני למשך 4 שעות.

אופן השימוש

כיצד להחדיר את הפתילה לנרתיק: ראשית, רחצי ידייך. חלצי את הפתילה מהאריזה במשיכת שני צדדי העטיפה. שכבי על גבך ברגליים כפופות כאשר הברכיים פונות כלפי מעלה. החזיקי את הפתילה בין האגודל לאצבע המורה. החדירי את הפתילה לנרתיק בעזרת האצבע המורה. החדירי את הפתילה עמוק ככל האפשר לתוך הנרתיק, מבלי להשתמש בכוח או ליצור חוסר נוחות.

ניתן להשתמש בשילוב עם אמצעים אחרים למניעת הריון, לרבות: גלולות למניעת היריון, דיאפרגמה, התקן תוך-רחמי, קונדום (כובעון) או אמצעי מניעה חוסם אחר.

שטיפת הנרתיק לאחר המגע המיני אינה נדרשת, אך במקרה שברצונך לבצע שטיפה, יש לחכות לפחות 4 שעות לאחר המגע המיני, השטיפה תתבצע במים בלבד. אין להשתמש בסבון שכן הוא מפחית מיעילות המוצר.

הפתילות אינן מגינות מפני מחלות המועברות במגע מיני כגון: וירוס האיידס (HIV) ודלקת כבד נגיפית מסוג C (Hepatitis C). בכל מקרה של חשש, יש להשתמש באמצעי מניעה אחר המספק הגנה מפני מחלות אלה. התייעצי עם הרופא או הרוקח.

אחסנה

שמרי במקום קריר מתחת ל-25֫, באריזה המקורית, הרחיקי ממקור חום ואור. יש להשאיר את הפתילות סגורות בעטיפתן עד לשימוש.

פרמטקס מכיל חומר קוטל זרע בשם בנזלוקוניום כלוריד (Benzalkonium Chloride) בכמות של 18.9 מ"ג בכל פתילה. פרמטקס הינה אמצעי למניעת הריון ללא הורמונים.

פתילות פרמטקס למניעת הריון מיוצרות בצרפת במעבדות INNOTECH של חברת התרופות Innothera Chouzy

יצרן ובעל הרישום: ארמיפאן בע"מ.

מיוצר בשיתוף Innothera Chouzy, צרפת.

באישור משרד הבריאות, אגף ציוד רפואי, אישור מספר 31510002.

שתפי את הבשורה:

תפריט נגישות

לשאלות נוספות ובירורים כתבי לנו:

הודעה חשובה!

בעקבות המצב, לא יהיו משלוחים עד להודעה חדשה!

בינתיים ניתן לרכוש את פתילות פרמטקס באחת מנקודות המכירה ברחבי הארץ ובסניפי סופר-פארם.

שנדע ימים טובים יותר.