ההבדל בין פרמטקס לבין גלולות למניעת הריון

על גלולות ופרמטקס, למה פתילות פרמטקס עדיפות ומה ההשפעה של הגלולה על הגוף שלך לטווח הארוך?

עד כמה פתילות פרמטקס יעילות לעומת גלולות למניעת הריון? ולמה עדיף להשתמש באמצעי מניעה נטול הורמונים?

פרמטקס הוכח כאמצעי המניעה היעיל ביותר ללא הורמונים, הפתילה נוחה וקלה לשימוש וללא כל תופעות לוואי.

הנה כמה סיבות להתקדם לפרמטקס:

  • פתילות פרמטקס לא מכילות הורמונים ו/או נונוקסינול 9
  • פתילות פרמטקס נוחות וקלות לשימוש, בשימוש חד פעמי בהתאם לצורך
  • פתילות פרמטקס בעלות יעילות גבוהה במניעת הריון, 97.6% וללא כל תופעות לוואי!

איך נמנעת ההפריה?

ישנם מספר הבדלים עיקריים בין פרמטקס לבין גלולות למניעת הריון, העיקרי ביניהם הוא החומרים שמונעים את ההפריה ואיך הם עובדים.

גלולות למניעת הריון מבוססות על הורמונים, אסטרוגן ופרוגסטרון. הורמונים אלו מעבירים למוח איתות שהביוץ מתרחש ואין צורך בהמשך גירוי השחלה, ולכן המוח לא משחרר הורמונים שגורמים לביוץ. במילים אחרות השחלה לא משחררת ביצית ונשארת "רדומה" ובכך נמנעת ההפריה.

פרמטקס מבוססת על חומרים קוטלי זרע. כמה דקות לפני האקט המיני מחדירים את הפתילה לנרתיק, הפתילה נמסה ומשחררת את החומרים הפעילים, כשזרע פוגש את החומרים האלו הוא לא יכול להמשיך ולהתקיים ובכך נמנעת ההפריה. בפועל, אין לפתילות פרמטקס שום השפעה או שינוי על הגוף שלך או של הפרטנר שלך.

עד כמה פתילות פרמטקס יעילות לעומת גלולות?

ההבדל ביעילות בין גלולות למניעת הריון לבין פתילות פרמטקס הוא מינורי ועשוי להשתנות אם ישנו פגם באופן השימוש.

בשימוש מושלם – גלולות יעילות למניעת הריון ב-98-99% (תלוי בגלולה) ופרמטקס יעילה במניעת הריון ב-97.6%.

היתרון העצום של פרמטקס לעומת גלולות הוא אופן השימוש, עם פתילות פרמטקס קל מאוד להשתמש בשימוש מושלם! לעומת זאת, בגלל אופן השימוש בגלולות, קל מאוד לפספס/ לעכב את מועד לקיחת הגלולה וכך יורדת יעילות הגלולה למניעת הריון.

גלולות דורשות אחריות ומעקב, ויש ליטול אותן מידי יום בשעה קבועה ללא עיכובים. עיכוב (אפילו של חצי שעה) מוריד את רמת ההורמונים בגוף שלך ומעלה את הסיכוי שיתרחש ביוץ ותכנסי להריון לא מתוכנן.

בשימוש בפרמטקס אין צורך ליטול את הפתילה מידי יום באופן רציף או לנהל מעקב אחריה. השימוש בפרמטקס הוא רק בהתאם לצורך, כ-5 דקות לפני האקט עצמו.

נזקים ותופעות לוואי

לאורך ההיסטוריה נרשמו תופעות לוואי רבות ומגוונות הקשורות בשימוש בגלולות למניעת הריון, שוק התרופות מציע מאות סוגים שונים של גלולות ולכל גלולה יכולה להיות השפעה שונה על כל אישה.

בפועל אם בחרת בגלולה כאמצעי למניעת הריון, עלייך לקחת בחשבון שיכול לעבור זמן מה עד שתמצאי את הגלולה שמתאימה לך, ועד אז ככל הנראה תאלצי להתמודד עם השפעות שונות ותופעות לוואי שעלולות להגרם מהשימוש בגלולות. תופעות לוואי שיכולות לצוץ בעקבות שימוש בגלולות למניעת הריון: מיגרנות, תאבון מוגבר, דיכאון, ירידה בחשק מיני, חוסר תאבון, כאבי ראש, מצבי רוח משתנים, אקנה, בחילות, גודש בחזה, דימומים וגינליים קלים שלא קשורים לתקופת הווסת, יובש בנרתיק ועוד

מעבר לתופעות הלוואי הרגילות, שפוגעות באיכות החיים ולרוב חולפות עם הזמן (או בהתאמת גלולות אחרות), ישנן תופעות לוואי חמורות וסיכונים שעלייך להיות מודעות וערנית אליהן:

קרישי דם, לחץ דם גבוה, סרטן השד, סרטן צוואר הרחם, סרטן הכבד, עלייה בכולסטרול, פטרייה חוזרת בנרתיק, דלקות כרוניות בדרכי השתן, עילפון ועוד.

בשימוש קבוע בגלולות למניעת הריון מומלץ לבצע בדיקת PAP אחת לשנה, בדיקת כולסטרול אחת לשנה ובדיקת לחץ דם פעמיים בשנה. כמו כן, אם יש לך היסטוריה במשפחה של קרישת יתר, סרטן השד או סרטן צוואר הרחם יכול להיות שהגניקולוג שלך ימליץ לך להימנע מנטילת גלולות למניעת הריון.

מחקרים בדקו ומצאו כי השימוש בפתילות פרמטקס כאמצעי למניעת הריון בטוח לשימוש והפתילות לא גורמות לתופעות לוואי!

במחקרים נרשמו מספר מקרים בודדים של תופעות, כגון: צריבה בנרתיק ודימום קל, שנגרמו ככל הנראה מפטרייה וגינלית ו/או דלקת בדרכי השתן. לאחר הפסקת השימוש בפתילה וטיפול בבעיה הרפואית תופעות אלו נעלמו לחלוטין.

פרמטקס הוכח כאמצעי למניעת היריון היעיל והבטוח ביותר מבין אמצעי המניעה הקיימים ללא הורמונים!
פתילות פרמטקס נמכרות ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. הפתילות בפיקוח ואישור משרד הבריאות.
הגיע הזמן להתקדם לאמצעי מניעה ששומר עלייך, לרכישת חפיסת היכרות לחצי כאן

שתפי את הבשורה:

תפריט נגישות

לשאלות נוספות ובירורים כתבי לנו:

הודעה חשובה!

בעקבות המצב, לא יהיו משלוחים עד להודעה חדשה!

בינתיים ניתן לרכוש את פתילות פרמטקס באחת מנקודות המכירה ברחבי הארץ ובסניפי סופר-פארם.

שנדע ימים טובים יותר.